~{TOE}~ Clan


 
HomeFAQSearchRegisterLog in
Photobucket
Our IRC Channels
Vote for our clan at 100 top Unreal Clans
Unreal Tournament
TYD {TOE} IDM/ITDM Server
~{TOE}~ Practice/Match Server
~{TOE}~ TeamSpeak

Share | 
 

 Like to say HEYA to you all...

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
m4tr1z

avatar

Number of posts : 5
Age : 34
Location : Germany
Registration date : 2008-11-26

PostSubject: Like to say HEYA to you all...   Sun Jan 25, 2009 5:59 pm

Like to say HEYA to you all...

Some of you know me (like: TylerD85; Damagore; Killerprincess *kiss*; Red_16; retiredCamel; FaLLeNdespair; ^Ap|nA^ and Messy) others maybe not.

I'm M4TR1Z and i'm an UT freak since Unreal was released on 1998. I started playing in normal mode and couldn't stop until i get it done in godlike Furious and still can't stop Evil

Sexy Girlys, Jokes, Overclocking, Friends, Music and infinite LAN-Partys are some of the other things i like and thins -> Punch Haha

Maybe there will be an empty Clan space for a n00b like me ..... but you have to remember that you have to teach and coach me Noob

But maybe i can help some of you too. Just give me a shout. swe_flag

Ok i'll go on later (cause i just got some friends ringing at my door *and they don't stop Nono )

Greetz and good frags to you all

M4
(M4TR1Z)
Back to top Go down
View user profile
warsok
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 6
Registration date : 2008-12-27

PostSubject: Re: Like to say HEYA to you all...   Sun Jan 25, 2009 6:41 pm

hi m8,and welcome to the forums,it was fun last night Very Happy also it sounds like u wanna join us xD that would b cool Wink
Back to top Go down
View user profile
red_16
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 178
Location : Germany
Registration date : 2008-10-15

PostSubject: Re: Like to say HEYA to you all...   Sun Jan 25, 2009 7:47 pm

hey hey M4 Hello Welcome

hahah nice ... it is always nice to play with you M4 yay and it seems realy like u wanna join us What a Face lol!

Nice Waw Waw Nice

_________________

Back to top Go down
View user profile http://sezer-g.spaces.live.com/
~{TOE}~ ^iNi^
Clan Leader/UT3 Leader
Clan Leader/UT3 Leader
avatar

Number of posts : 500
Age : 34
Location : Sweden
Registration date : 2008-05-26

PostSubject: Re: Like to say HEYA to you all...   Sun Jan 25, 2009 7:48 pm

yea it really sounds like you wanna join us lol thats the impression i got from youre post Razz

If you do pls fill out the recruitment application under join us section and i will fix youre rights etc. :)

_________________

Back to top Go down
View user profile http://toe-clan.speedyforum.com
m4tr1z

avatar

Number of posts : 5
Age : 34
Location : Germany
Registration date : 2008-11-26

PostSubject: Re: Like to say HEYA to you all...   Sun Jan 25, 2009 8:04 pm

Hehe THX all and you are right that i like to join your clan (maybe i can help a bit) but first i have to talk to my clan members (of M4aF - M4andFriends)
that i'll close my clan and switch to ~{TOE}~ neh neh

After that i'll fill out everything and start as slave of Killerprincess at ~{TOE}~ yay

So please give me some days to sort my things Punch
Back to top Go down
View user profile
red_16
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 178
Location : Germany
Registration date : 2008-10-15

PostSubject: Re: Like to say HEYA to you all...   Sun Jan 25, 2009 8:12 pm

m4tr1z wrote:
After that i'll fill out everything and start as slave of Killerprincess at ~{TOE}~ yay



lol! Haha Haha Haha Haha lol! xD

_________________

Back to top Go down
View user profile http://sezer-g.spaces.live.com/
TylerD85
Co-Leader UT3
Co-Leader UT3
avatar

Number of posts : 109
Age : 31
Location : Austria
Registration date : 2008-12-01

PostSubject: Re: Like to say HEYA to you all...   Mon Jan 26, 2009 8:24 am

yeah realy great that you will be in our team. yay cheers

_________________
Back to top Go down
View user profile http://www.tyd.at.im
retiredCamel
w00t UT99
w00t UT99


Number of posts : 12
Location : Planet Earth
Registration date : 2009-01-02

PostSubject: Re: Like to say HEYA to you all...   Mon Jan 26, 2009 10:54 am

nice to see ya, now we gonna beat the shit in cb! :)
Back to top Go down
View user profile
$hagratH
Leader UT99
Leader UT99
avatar

Number of posts : 66
Age : 47
Location : by my computer
Registration date : 2008-12-23

PostSubject: Re: Like to say HEYA to you all...   Mon Jan 26, 2009 7:25 pm

hello m8
are we tlking bout ut3 here confused

_________________
Back to top Go down
View user profile
retiredCamel
w00t UT99
w00t UT99


Number of posts : 12
Location : Planet Earth
Registration date : 2009-01-02

PostSubject: Re: Like to say HEYA to you all...   Tue Jan 27, 2009 10:51 am

yes, ut3
Back to top Go down
View user profile
**RocK**
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 316
Location : Sweden Home of the vikings
Registration date : 2008-07-11

PostSubject: Re: Like to say HEYA to you all...   Tue Jan 27, 2009 4:26 pm

Thumbs Up Welcome here m8 Thumbs Up
Back to top Go down
View user profile http://rockspalace1960.spaces.live.com/
Sponsored content




PostSubject: Re: Like to say HEYA to you all...   

Back to top Go down
 
Like to say HEYA to you all...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Heya
» Heya! Hope to contribute!
» Heya (I guess I need more letters here)
» heya help on crafting runes and rings
» Heya, VGU, I'm new here.

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~{TOE}~ Clan :: Public :: Open Section-
Jump to: