~{TOE}~ Clan


 
HomeFAQSearchRegisterLog in
Photobucket
Our IRC Channels
Vote for our clan at 100 top Unreal Clans
Unreal Tournament
TYD {TOE} IDM/ITDM Server
~{TOE}~ Practice/Match Server
~{TOE}~ TeamSpeak

Share | 
 

 Games you wait for etc...

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : 1, 2  Next
AuthorMessage
**RocK**
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 316
Location : Sweden Home of the vikings
Registration date : 2008-07-11

PostSubject: Games you wait for etc...   Sat Oct 18, 2008 11:02 pm

yay FAR-CRY 2 yay


Laughing Dead Space Laughing





and of course NFS Undercover Nice



check out the previews on
http://www.gamespot.com/
Back to top Go down
View user profile http://rockspalace1960.spaces.live.com/
~{TOE}~ ^iNi^
Clan Leader/UT3 Leader
Clan Leader/UT3 Leader
avatar

Number of posts : 500
Age : 34
Location : Sweden
Registration date : 2008-05-26

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Sun Oct 19, 2008 1:00 am

lol i await Far Cry 2 and def the new NFS Razz

_________________

Back to top Go down
View user profile http://toe-clan.speedyforum.com
red_16
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 178
Location : Germany
Registration date : 2008-10-15

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Sun Oct 19, 2008 3:55 pm

Waw Far-cry 2 Waw
and
Waw NFS Undercover Waw
will be very very good games Nice but i hope that Far cry 2 isnīt too short, like crysis warhead (from the same developer) Haha Haha
Back to top Go down
View user profile http://sezer-g.spaces.live.com/
**RocK**
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 316
Location : Sweden Home of the vikings
Registration date : 2008-07-11

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Wed Oct 22, 2008 9:17 pm

Thumbs Up I have Far-Cry 2 now..and its awesome Thumbs Up
Waw
Back to top Go down
View user profile http://rockspalace1960.spaces.live.com/
~{TOE}~ ^iNi^
Clan Leader/UT3 Leader
Clan Leader/UT3 Leader
avatar

Number of posts : 500
Age : 34
Location : Sweden
Registration date : 2008-05-26

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Wed Oct 22, 2008 9:23 pm

me too xD

_________________

Back to top Go down
View user profile http://toe-clan.speedyforum.com
n00b_maja
w00t UT3
w00t UT3


Number of posts : 41
Location : Somewhere else
Registration date : 2008-10-16

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Sun Oct 26, 2008 11:12 pm

I wait for Call of Duty 5 Very Happy Maybe I'll be in the beta if i'm lucky. And of course another sequel to Halflife 2 but I haven't read anything about it yet .
Thats good enough for me Very Happy .

Noob -Maja
Back to top Go down
View user profile
~{TOE}~ ^iNi^
Clan Leader/UT3 Leader
Clan Leader/UT3 Leader
avatar

Number of posts : 500
Age : 34
Location : Sweden
Registration date : 2008-05-26

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Sun Oct 26, 2008 11:57 pm

yep im looking forward to COD5 too Very Happy yay

_________________

Back to top Go down
View user profile http://toe-clan.speedyforum.com
red_16
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 178
Location : Germany
Registration date : 2008-10-15

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Mon Oct 27, 2008 8:03 pm

shit only 18 years old people or higher can buy dead space Angry Angry Angry Angry Angry Angry Razz

thats not fair. Germany Punch us lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile http://sezer-g.spaces.live.com/
~{TOE}~ FitZroY
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 84
Age : 44
Location : Sweden
Registration date : 2008-07-24

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Mon Oct 27, 2008 8:20 pm

lol! lol! lol! lol! lol! lol!
Back to top Go down
View user profile
**RocK**
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 316
Location : Sweden Home of the vikings
Registration date : 2008-07-11

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Wed Oct 29, 2008 5:23 pm

yay Yeaah COD 5 looks nice...must try it yay
Back to top Go down
View user profile http://rockspalace1960.spaces.live.com/
n00b_maja
w00t UT3
w00t UT3


Number of posts : 41
Location : Somewhere else
Registration date : 2008-10-16

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Wed Oct 29, 2008 9:41 pm

yay yay dl the COD 5 beta right now yay yay
hope my kids will sleep over with friends this weekend xD

Noob -Maja
Back to top Go down
View user profile
~{TOE}~ ^iNi^
Clan Leader/UT3 Leader
Clan Leader/UT3 Leader
avatar

Number of posts : 500
Age : 34
Location : Sweden
Registration date : 2008-05-26

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Wed Oct 29, 2008 9:47 pm

loool i just hope you wont leave us in UT3 xD

_________________

Back to top Go down
View user profile http://toe-clan.speedyforum.com
red_16
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 178
Location : Germany
Registration date : 2008-10-15

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Wed Oct 29, 2008 9:56 pm

you are very lucky person now Nice
i hope CoD 5 will be a good game
yay yay
Back to top Go down
View user profile http://sezer-g.spaces.live.com/
Wispy
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 55
Location : UK
Registration date : 2008-10-29

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Thu Oct 30, 2008 12:30 am

n00b_maja wrote:
I wait for Call of Duty 5 Very Happy Maybe I'll be in the beta if i'm lucky.

Just playing the Beta now, it's really fun. A lot like CoD 4 but with some better points. Releasing the dogs is funny, and the weapons are taking a bit of getting used to.

xD
Back to top Go down
View user profile http://www.tbp-clan.co.uk/
~{TOE}~ ^iNi^
Clan Leader/UT3 Leader
Clan Leader/UT3 Leader
avatar

Number of posts : 500
Age : 34
Location : Sweden
Registration date : 2008-05-26

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Thu Oct 30, 2008 1:02 am

Hey Wispy, Maja where did you get the beta? im too tired now to look for it post a link pls lol. Good night Haha

_________________

Back to top Go down
View user profile http://toe-clan.speedyforum.com
Wispy
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 55
Location : UK
Registration date : 2008-10-29

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Thu Oct 30, 2008 1:25 am

~{TOE}~ ^iNi^ wrote:
Hey Wispy, Maja where did you get the beta? im too tired now to look for it post a link pls lol. Good night Haha

http://www.callofduty.com/beta

You have to sign up, but so far no spam and you get the key in a mail

Happy Fragging

Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.tbp-clan.co.uk/
**RocK**
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 316
Location : Sweden Home of the vikings
Registration date : 2008-07-11

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Thu Oct 30, 2008 7:18 am

Nice Hii Wispy... Nice to see u here Hello
And thanks for the Link..gonna try it Thumbs Up
Back to top Go down
View user profile http://rockspalace1960.spaces.live.com/
~{TOE}~ ^iNi^
Clan Leader/UT3 Leader
Clan Leader/UT3 Leader
avatar

Number of posts : 500
Age : 34
Location : Sweden
Registration date : 2008-05-26

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Thu Oct 30, 2008 9:23 am

Wispy wrote:
~{TOE}~ ^iNi^ wrote:
Hey Wispy, Maja where did you get the beta? im too tired now to look for it post a link pls lol. Good night Haha

http://www.callofduty.com/beta

You have to sign up, but so far no spam and you get the key in a mail

Happy Fragging

Very Happy

thx buddy i will give it a try Very Happy

_________________

Back to top Go down
View user profile http://toe-clan.speedyforum.com
Wispy
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 55
Location : UK
Registration date : 2008-10-29

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Thu Oct 30, 2008 12:11 pm

NP, hope you enjoy it. There's a few people who've been playing it like mad, and also played CoD4. So they're really good, but stick at it and enjoy yourselves

Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.tbp-clan.co.uk/
**RocK**
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 316
Location : Sweden Home of the vikings
Registration date : 2008-07-11

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Thu Oct 30, 2008 8:15 pm

yay So when u gonna join us Wispy !? lol!
I know u play cod4 in another Clan
u can play UT with us anyway :)
Waw
Back to top Go down
View user profile http://rockspalace1960.spaces.live.com/
~{TOE}~ ^iNi^
Clan Leader/UT3 Leader
Clan Leader/UT3 Leader
avatar

Number of posts : 500
Age : 34
Location : Sweden
Registration date : 2008-05-26

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Fri Oct 31, 2008 12:56 am

damn i dont get a cd key for my cod 5 Sad how come? i registered and all but i never got an activasion mail. i even tried 2 times

_________________

Back to top Go down
View user profile http://toe-clan.speedyforum.com
Wispy
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 55
Location : UK
Registration date : 2008-10-29

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Fri Oct 31, 2008 1:42 am

It might take a coupole of days, but they'll get there in the end

Very Happy
Back to top Go down
View user profile http://www.tbp-clan.co.uk/
~{TOE}~ ^iNi^
Clan Leader/UT3 Leader
Clan Leader/UT3 Leader
avatar

Number of posts : 500
Age : 34
Location : Sweden
Registration date : 2008-05-26

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Fri Oct 31, 2008 1:45 am

well for some reason i could log into my profile anyway lol and there was my key written right in front of my eyes lol lol!

_________________

Back to top Go down
View user profile http://toe-clan.speedyforum.com
~{TOE}~ ^iNi^
Clan Leader/UT3 Leader
Clan Leader/UT3 Leader
avatar

Number of posts : 500
Age : 34
Location : Sweden
Registration date : 2008-05-26

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Fri Oct 31, 2008 2:09 am

ok ive tried it out hehe but i think COD4 is more fun to play lol

First i like that its new weapons in COD4 while COD5 took a step back and COD5 is a lil slower than COD4 wich means i hate slowness rofl

Graphics are good and all but for me i prefer my COD4 disc Razz xD

_________________

Back to top Go down
View user profile http://toe-clan.speedyforum.com
Wispy
w00t UT3
w00t UT3
avatar

Number of posts : 55
Location : UK
Registration date : 2008-10-29

PostSubject: Re: Games you wait for etc...   Mon Nov 03, 2008 12:09 am

CrazySwede wrote:
So when u gonna join us Wispy !?

As you said I'm already in a CoD4 clan. I'm off to a LAN with them in a couple of weeks, so after the beer has been flowing all night, I'll ask them if it's Ok for me to join another clan for UT3. I don't see any problem with it, but they might moan a bit Suspect

I've been in a few clans for UT, UT2k3 & UT2k4, but they didn't like UT3 so they never played it, most of them played BF2/2142 and I didn't like that. So I looked around for other games and settled on CoD4. Weirdly, my old UT2k4 clan now play CoD4 as do my first ever UT clan.

You've got a great server with some good players on there, and I'll stick around playing on it, until the LAN, then I'll have a definate Yes or No for you then.

Nice
Back to top Go down
View user profile http://www.tbp-clan.co.uk/
Sponsored content




PostSubject: Re: Games you wait for etc...   

Back to top Go down
 
Games you wait for etc...
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 2Go to page : 1, 2  Next
 Similar topics
-
» Eastside Games and Cards Slow Grow League
» Black Powder from Warlord Games
» Newport Games Updates for Week Ending June 19th.
» Newport Games Now Carries Corvus Belli 15mm 100 Years War
» ACME Games is MOVING

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
~{TOE}~ Clan :: Public :: Other games-
Jump to: